onsdag 22. oktober 2008

Eksamen!!!!!

Hey og hå!
En liten ny oppdatering siden sist!
I helga var vi på en øy som heter Barra Grande. Den ligger ca 5-6 timer unna Salvador.
Når vi kom ditt var det mørkt så vi visste ikke hvor vi befant oss! Men etter en god middag og lang søvn våkna vi opp og fikk titta oss rundt. Det første vi la merke til var hvor fredelig og stille det var. Vi skjønte nå hvor bråkete det er i Salvador!
Vi spiste en hærlig frokost og dro ned til stranda, for vi sku på båttur! En helt fantastisk tur hvor vi hoppa fra øy til øy. Et utrolig vakkert landskap, mange hvite strender m palmer (sånn du tenker deg Brasil er). Her kunne vi godt ha tenkt oss et feriehus:D Etter en total deilig tur dro vi tilbake til Barra Grande og spilte volleyball i solnedgangen. Utrolig pent og gøy! Senere på kvelden dro vi ut å spiste en hærlig lasagne og tok oss noen øl, og danset litt samba :D På søndagen besøkte vi en hjelpeorganisasjon på øya, som vi støtte m ca 3500 kr! De sku da få en data m tilbehør. Vi skal seinere opprette en konto hvor vi skal sende informasjon rundt til alle vi kjenner, om de vil sette inn litt penger. Du velger beløpet selv. Pengene går til en skole på øya. Nå har de bare en liten innestengt sal som barna får litt undervisning i. Jeg håper du vil være m å støtte dette lille prosjektet =)
Hjem ville vi ik dra, for alle visste hva vi kom til! En by m fult av leven (både positivt og negativt m dette) og eksamenstid. På mandag leverte vi inn eksamenoppgava vår som vi har brukt to uker på.. Deilig var det å være ferdig m å skrive den! Men ferdig var vi ikke. På fredag skal vi ha muntlig framlegg av oppgava. Jeg er svært spent på åsn dette går, og nesten et nærvevrak =/ Vi gleder oss masse til å bli ferdig, og gjett om det skal feires ;D
Og på mandag venter en 400 siders juss bok om velferdrett oss, og et kompenje på 200 sider.. Dette skal vi lære oss på 2 uker!! weeehooo, det kan bli gøy =P *Skeptisk*!
Nå er det 2 uker til ferien vår, hvor turen går til Natal m Des og Nina. Og marius kommer torsdagen før. Det skal bli godt for Lida å se han igjen:)
Flere bilder kommer på slide seinere =)