mandag 15. september 2008

Koskos<3

Å hej <3 align="center">Her er noen nye oppsummeringer fra byen Salvador: Siden sist har det vel ik skjedd så alt for mye, men litt har jo skjedd =P På Torsdagen feira vi 21 årsdagen til Kim bortved det andre hotellet, Farro Barra Flat (lr noe). Vors på taket her gikk unna, og feiring der borte og enda mer festing på taket her som nach, endte med min første fyllesyka noen sinne! Trudde det var starten på spysjuka. Men etter et par paracet, mat og soving så ble jeg i god form. Så får første gang i mitt liv var jeg fyllesyk og det var helt forferdelig! Men det gikk fort over =) Så fredagen var det bare slækking og kosing på gang! Mens lørdagen igjen, var det pån igjen=P Etter en dag på stranda, dro vi bort der ei i klassen vår bor og festa der. Klassefest! Det var kjempe kos å bli bedre kjent m de i klassen <3>'


Søndagen tok helt av! Vi dro til campo Grande, for å få med oss Gayparade. Å mer homsete gikk det ik ann å bli. Lesber som ville kysse oss og gutta som var kledd ut som jenter osv! Men det var ufattelig bra liv. Sceneshow og store "russebusser" rundt området som spilte harde bassanger! Det var som å være på et russetreff bare m fult av homser! Så faktisk her i Salvador har homsene en egen "nasjonaldag".. I tross alt at dette er et skikkelig katolsk land! Så var gøy :D


I dag, altså mandag! var jeg, Desiree, Sandra og Thomas ved Praia de Jaguaribe og surfa :D Det var sinnsykt gøy men ufattelig slitsomt.. Klarte å stå sånn max i 6 sekunder! Så vi har meldt oss på 4 timer til.. Onsdag neste;) Når vi kom hjem igjen slappa vi ta litt så dro jeg og Desiree på Barra Shopping og fikk shoppa alt det vi sku ha (som ik er vanlig). Pluss et nytt kamera=) Og vi avslutta shoppinga med en syyykt god is :D beste isen jeg har smakt :D wee..
Har også fått smakt på Acai, som er en sunn smoothie Amazonas! Full av antioksidanter og energi :D I morgen går turen til Pelurinho igjen! Dette kommer til å skje hver tirsdag! Pluss portugisisk kurs! på tide å lære noe og ik bare følge Desiree hele tiden (stakars jente)=P

Hugs!

Ingen kommentarer: